FAQ

Veelgestelde vragen over Fotobooth huren

Omdat we graag willen dat je weet waar je aan toe bent bij een photobooth huren, hebben we een overzicht met veelgestelde vragen opgesteld. Hier geven we antwoord op de meest uiteenlopende vragen omtrent onze Fotobooth. Staat jouw vraag er niet tussen? Schroom dan vooral niet om het ons te vragen in een mailtje!

Voor welke gelegenheid is de Fotobooth geschikt?

Onze Fotobooth is bij uitstek geschikt voor bruiloften en partijen. Met dit uitgangspunt is de Fotobooth ook ontworpen en gebouwd. De Fotobooth is natuurlijk ook in te zetten bij beurzen of andere evenementen. Twijfel je of de Fotobooth wel geschikt is voor jouw gelegenheid? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij geven je graag het juiste advies.

Voor hoe lang kan ik een Fotobooth huren?

Je huurt de Fotobooth gedurende de feestavond voor € 349,- incl. BTW. Gemiddeld duurt een feestavond maximaal 5 á 6 uur. Uiteraard is het ook mogelijk de Fotobooth te huren voor een hele dag. Of wij hiervoor extra kosten in rekening brengen, hangt af van de situatie. Neem contact met ons op voor duidelijkheid over de prijs.

Kan ik de Fotobooth huren voor meerdere dagen achter elkaar?

Uiteraard is het mogelijk om bij evenementen of beurzen de Fotobooth voor meerdere dagen te huren. Neem in dit geval contact met ons op. Wij kunnen je een aantrekkelijk aanbod doen.

Hoe en wanneer betaal ik de Fotobooth?

Wij vragen een aanbetaling van € 50,- en deze kan gemakkelijk met iDEAL gedaan worden. Na het ontvangen van de aanbetaling is de Fotobooth definitief voor je gereserveerd. Het resterende bedrag mag achteraf betaald worden.

Zakelijke klanten hebben de mogelijkheid om een fotobooth te huren en het volledige bedrag achteraf te betalen.

Tot hoe lang van te voren kan ik de Fotobooth kosteloos annuleren?

De Fotobooth kan tot zeven dagen voor aanvang van de huurperiode kosteloos geannuleerd worden. Binnen de zeven dagen brengen wij een deel van het huurbedrag in rekening. Zie hiervoor onze algemene voorwaarden voor meer details.

Kan er contact met jullie worden opgenomen bij eventuele problemen?

Onze fotobooth kenmerkt zich door zijn stabiliteit en betrouwbaarheid. Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn dan zijn wij altijd bereikbaar. Waar nodig komen we ook ter plaatse om het probleem direct te verhelpen.

Kan ik de Fotobooth huren en zelf bij jullie ophalen?

Onze Fotobooth bestaat uit verschillende onderdelen om het transport te vergemakkelijken. Om de Fotobooth op te bouwen en de printer te installeren is ervaring vereist. Daarom bezorgen wij de Fotobooth altijd zelf. Alleen op deze manier kunnen wij de werking van de Fotobooth garanderen.

Hoeveel stroom verbruikt de Fotobooth?

De Fotobooth verbruikt weinig stroom en kan overal waar een stopcontact in de buurt is worden aangesloten. Mocht er geen stopcontact binnen een straal van 5 meter van de Fotobooth te vinden zijn, geef dit dan aan ons door, zodat wij verlengkabels mee kunnen nemen.

Hoeveel foto’s kan ik maken met de Fotobooth?

Je kunt onbeperkt foto's maken met de Fotobooth.

Hoeveel foto’s kan in printen met de Fotobooth?

De Fotobooth onderscheidt zich door zijn hoge printcapaciteit. Hierdoor kunnen wij op feestavonden onbeperkt printen aanbieden! Onbeperkt is bij ons ook echt onbeperkt. Er zijn geen onverwachte kosten die achteraf in rekening gebracht worden.

Kunnen de fotostrips ook meerdere keren geprint worden?

Iedere fotostrip wordt standaard tweemaal afgedrukt. (Bijvoorbeeld één voor de gast en één voor jezelf.) Het kan echter zo zijn dat je meer afdrukken wenst te ontvangen. Uiteraard is dit bij ons ook mogelijk. Laat het ons weten.

Is er gedurende de avond personeel van FotoboothHuren aanwezig?

Ons team installeert de Fotobooth, waardoor er na correcte plaatsing van de fotobooth geen aanwezigheid van ons meer vereist is. Je bent daardoor geheel vrij in hoe je op de foto gaat staan en kunt alle gekke bekken trekken die je maar wilt. Wij zijn altijd bereikbaar om eventuele vragen tijdens het gebruik van de Fotobooth te beantwoorden. Wil je toch liever dat iemand van Fotoboothhuren.nl aanwezig is tijdens jouw evenement? Laat dit dan tijdens je reservering weten.

Hoe werkt het personaliseren van de fotostrip?

Nadat je reservering bevestigd is ontvang je van ons gegevens om in te loggen op mijn.fotoboothhuren.nl. Hier kan je gemakkelijk je gegevens beheren en een digitale versie van de uitnoding en/of een logo/tekst uploaden. Vervolgens gaan wij aan de slag met het ontwerp van de fotostrip. Vervolgens zijn wij natuurlijk erg benieuwd wat je van het ontwerp vindt.

Hoelang duurt het plaatsen van de Fotobooth?

Het plaatsen van de Fotobooth duurt ongeveer 20 minuten.

Welk formaat heeft de fotostrip?

De fotostrip heeft een afmeting van 5x15 centimeter.

Kan de Fotobooth ook in andere formaten printen?

Dit is mogelijk. Naast het standaardformaat van 5x15 centimeter van de fotostrip is het ook mogelijk om foto's van 10x15 centimeter af te drukken. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Wanneer komen jullie de fotobooth weer ophalen?

Wij halen de fotobooth het liefst de volgende dag weer op. Is dit niet mogelijk? Dan bespreken we de mogelijkheden om de fotobooth meteen na afloop weer op te halen.